Історія Eberspacher

Компанія в розрізі часу

Сьогодні

Eberspächer просуває діджиталізацію і створення мереж для своєї продукції і корпоративних процесів.

Mobilität der Zukunft gestalten Eberspächer

2021

Підрозділ вихлопних технологій Eberspächer відтепер працюватиме під торговою маркою Purem by Eberspaecher.

2020

Пнандемія коронавіруса. Виручка компанії склала 4,9 млрд. Eвро.
Генріх Бауманн, керуючий партнер Eberspaecher Group несподівано помер у віці 54 років. Незабаром, у віці 87 років, за ним послідував Ханс Еберспехер, колишній керуючий партнер.

2018

Eberspächer стає постачальником повного спектру послуг з управління температурним режимом приобретя французьку компанію Kalori SAS.

2016

У Румунії будується завод з виробництва систем нейтралізації вихлопних газів. Через рік піде запуск ще одного в Португалії. Разом з канадською компанією Vecture Eberspächer інвестує в технології для систем управління батареями.

2010

Компания виходить на ринок кондиціонування автобусів. У виробництво надходять перші високовольтні обігрівачі для електромобілів.

2009

Обіг компанії впав на 40% в результаті світової економічної кризи. На Женевському автосалоні Eberspächer представляє обігрівачі для електромобілів.

2008

Eberspächer вперше пропонує засоби розробки для створення електронних мереж з системами автомобільних автобусів.

2005

На виставці IAA компанія Eberspächer представляє абсолютно новий тип технології звукопоглинання і дизайну, заснований на принципах захисту від звуку.

2004

Генріх Бауман, інший представник п’ятого покоління, приєднується до Eberspächer. Компанія позиціонує себе як 100-відсотковий постачальник автомобільних запчастин і ініціює відокремлення бізнесу з виробництва скляних конструкцій.

2002/03

До складу компанії входить Центр досліджень і розробок в Детройті і завод з виробництва каталітичних нейтралізаторів Eberspächer в Північній Америці.

2001

Глобальна присутність послідовно розширюється, включаючи Індію, Китай, Росію, Корею і Японію.

2000

Мартін Петерс – представник п’ятого покоління, що приєднався до компанії. Обіг компанії досягає 2,5 млрд марок.

Одна тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять

Додаткові електричні обігрівачі дочірнього підприємства Сatem запускаються в серійне виробництво. Компанія швидко стає лідером світового ринку.

1990

Компанія відзначає своє 125-річчя. У 90-х роках Eberspächer відкриває нові дочірні компанії в Південній Африці, Чехії, США, Англії, Бразилії та Польщі.

1988

Починаються роботи з будівництва нового центру досліджень і розробок в Еслінгені.

1983

Федеральний уряд Німеччини приймає стандарти викидів вихлопних газів, які вимагають використання каталітичних нейтралізаторів.

1980

Eberspächer інтенсивно інвестує в інтернаціоналізацію: виробничі потужності відкриваються в Швеції, Франції та Швейцарії.

Тисяча дев’ятсот сімдесят вісім

Початок розробки сажових фільтрів для легкових автомобілів.

1977

Eberspächer відкриває дочірню компанію в Великобританії.

1975

Здійснено технологічний прорив з винайденням легендарного «B1L»: це перший автомобільний обігрівач, який може бути встановлений безпосередньо в салоні автомобіля. У той же час Eberspächer виводить на ринок перші пульти дистанційного керування.

1974

До компанії приєднується доктор Гюнтер Бауманн, ще один представник четвертого покоління. Починається серійне виробництво каталітичних нейтралізаторів для легкових автомобілів.

1973

Eberspächer засновує Espar Products в Канаді як незалежну компанію з продажу обігрівачів.

1965

Компанія відзначає своє 100-річчя, і її оборот становить 100 мільйонів німецьких марок. Ханс Еберспехер представник четвертого покоління сім’ї, який приєднався до компанії.

1960

Eberspächer переймає металургійний завод Neunkirchen в Саарі і налагоджує там виробництво глушників.

1954 рік

Мільйонний глушник сходить з виробничої лінії в Еслінгені.

1953

Початок серійного виробництва обігрівачів.

1950

Доктор Річард Еберспехер загинув в результаті нещасного випадку.

1947

Починаються роботи в Еслінгені над турбокомпрессорами.

1946

Eberspächer виробляє такі вироби, як протези, металеві ящики і невеликі кухонні плити під час післявоєнної надзвичайної ситуації.

1945

Після Другої світової війни до компанії приєднується Гельмут Еберспехер, двоюрідний брат Річарда і Вальтера.

1939-1945

Eberspächer інтегрований у військову промисловість нацистським режимом і, як і багато інших компаній, зайнятий на примусових роботах. Під час війни тут вперше виробляються деталі авіаційних двигунів.

1938

У компанію Eberspächer приходить брат Річарда Вальтер.

1935

До компанії приєднався д-р Річард Еберспехер – представник третього покоління сім’ї.

1934

У штаб-квартирі в Еслінгені починаються роботи по будівництву другої частини заводу; штат співробітників збільшується до 700 чоловік.

1933

Компанія починає розробку систем обігріву автомобілів.

1931

Починається виробництво глушників для автомобілів.

1929

Eberspächer починає роботу з устеклення залізничного вокзалу Мілана.

1928

Відкриття дочірніх підприємств по виробництву скла в Чехії, Польщі та Італії.

1925

Кількість працівників збільшується до 350. Компанія виробляє скляні дахи для заводських цехів, вокзалів і ангарів для дирижаблів по всій Європі.

1914

Завод починає роботу на місці нинішнього заводу в Еслінгені.

1913

У Відні відкривається перша міжнародна дочірня компанія.

1906

Д-р Пауль Еберспехер, другий син засновника, приєднується до сімейного бізнесу.

1900

У виробництві застосовуються перші машини з електричним приводом; штат збільшується до 80 чоловік.

1899

Помер засновник компанії. Його дружина Фридерике бере на себе управління компанією.

1894

Його син Адольф Еберспехер підключається до ведення сімейного бізнесу.

1865

Майстер-бляхар Якоб Еберспехер засновує майстерню в Есслінгене-на-Неккарі, яка незабаром спеціалізується на склінні дахів з металевими каркасами.