Коди помилок Eberspacher

Коди помилок Eberspacher

КодЗначенняПримітки
0Немає помилок
1Попередження: підвищена напруга живлення
2Попередження: знижена напруга живлення
4Попередження: вихідний сигнал нагнітача повітря* Airtronic
5Попередження: вихід системи запобігання викраденню* Hydronic II тільки. Зазвичай не використовується, перевірте електричні роз’єми.
9Обігрівач відключений системою ADR / TRSa) * Hydronic II. ADR використовується тільки для транспортних засобів, що перевозять небезпечні матеріали.
b) Код несправності 09 може бути помилковим кодом несправності. Код несправності 09 також може відображатися після того, як обігрівач відключений від живлення з вимикачем обігрівача в положенні ВКЛ. Типовою причиною є від’єднання роз’єму коли обігрівач не запустився і вимикач на котролері не перейшов в стан ВИКЛ. Помилка може бути виявлена за допомогою діагностичного приладу. Якщо помилка не стирається, то необхідно вимкнути живлення паливного насоса і запустити обігрівач 5 разів (в обігрівачі є 5 елементів пам’яті для зберігання помилок і дана помилка перезапише іншими). Якщо це не допомагає, замініть ECU.
10Відключення: підвищена напругаНапруга більш 16В безперервно протягом як мінімум 20 секунд (32В на 24В-опалювачі). * Hydronic II – 15В або 30В протягом 10 сек. Перевірте регулятор генератора або від’єднайте зарядний пристрій.  Обігрівач 12В підключений до 24В батареї.
11Відключення: знижена напругаНапруга менше 10.5В як мінімум 20 секунд без перерви (21В на 24В-опалювачі). * Hydronic II – 10В і 20В відповідно.
12Перегрів (поріг ПЗ)Температура перегріву датчика перевищує 125 °С. Обігрівач може бути перезапущений шляхом виключення і подальшого включення знову. Це питання безпеки, так що не перезапускайте, якщо помилка буде продовжувати виникати. Перевірте всі шланги на наявність витоків ОР. Перевірте контур ОР на наявність повітря. Перевірити розширювальний бачок і рівень ОР. Перевірте зворотні клапани. Перевірити, чи немає засмічення в контурі ОР. Перевірте роботу насоса ОР. Перевірте, якщо встановлений термостат і зворотний клапан, що положення і напрямок правильний. Виміряти опір датчиків перегріву і температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R якщо значення набагато більші, замініть датчик.
13Підвищення температури на датчику полум’я* Airtronic
Температура датчика полум’я занадто висока. Як перевірити, див. Код несправності 012. Перевірте датчика перегріву.
14Велика різниця показань датчика полум’я і перегрівуРізниця температур між полум’ям і перегрів датчиків перевищує 25°С. Передумовою для цього коду несправності є те, що Hydronic працює і температура води на датчик перегріву досягла мінімум 80 ° C. Як перевірити, див. код несправності 012.
15Блокування (багато помилок)ЕБУ заблокований з міркувань безпеки. Обігрівач перегрівся більше ніж 10 разів поспіль. Важливо визначити причину перегріву, перш ніж намагатися скинути помилку. Це блокування є однією з серйозних проблем безпеки. Одна з причини несправностей див. код 12. Розблокування за допомогою відповідного діагностичного обладнання.
17Перегрів (поріг датчика)Температура перевищила 130°С, максимальне значення датчику перегріву. ЕБУ заблокований з міркувань безпеки. ЕБУ не зміг розпізнати перегрів код несправності 012. Висока температура могла пошкодити ЕБУ, якщо він не може бути розблокований за допомогою відповідного обладнання. Важливо визначити причину перегріву, перш ніж намагатися скинути. Це блокування є однією з серйозних проблем безпеки. Як перевірити, див. код несправності 012.
18Штифт розжарювання – збільшено опір
19Недостатня енергія займання свічки напруження* Hydronic II. Енергія вихідного сигналу менше потужності 2000 Вт. Перевірити свічку напруження і перевірити ЕБУ
20Свічка розжарення – обривПеревірте, чи немає пошкоджених проводів. Перевірити опір свічки напруження, від 0.42 до 0,7 ом, у 24В свічки напруження 1.2 до 1.9 ом; точні вимірювання не потрібні для коду помилки 020. Для коду 021 необхідне використання точної вимірювальної техніки. Підключення до 12V батареї може зіпсувати свічку напруження. Включати тільки через запобіжник при тестуванні по 021 коду. Обережно, свічка розжарення буде світитися червоним і гаряча, якщо працює нормально.
21Свічка розжарення – коротке замиканняПеревірити джгут на наявність пошкоджень. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Перевірити опір свічки напруження як у описі коду 020.
22Свічка розжарення – коротке замикання на +* Hydronic II. Перевірити джгут на наявність пошкоджень. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми.
23Свічка розжарення 2 – обрив* Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 020
24Свічка розжарення 2 – коротке замикання* Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 021
25Діагностичний провід- коротке замикання* Hydronic II. Ця несправність може заважати діагностиці обладнання (використовує синій / білий дріт). Перевірте синій / білий-діагностичний дріт на наявність розривів або короткого замикання.
26Свічка розжарення 2 – коротке замикання на +* Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 022
29Недостатня енергія займання свічки напруження 2* Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Енергія вихідного сигналу менше потужності 2000 Вт. Див. код 019
30Нагнетатель повітря – немає обертанняЦей код не використовується Hydronic II. Перевірте, чи вільно обертається вентилятор. Перевірити проводку на наявність розривів, ослаблені з’єднання, дефекти ізоляції. Перевірити циркуляцію повітря, як вхідного, так і вихідного, перевірте на знос щітки і підшипники. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В.
31Нагнетатель повітря – обривПеревірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте опір електродвигуна вентилятора. Опір повинен бути близько 0,5 ом, точність не критична для даного випробування. Повільно обертаючи вал рукою при перевірці може виявити несправні сегменти. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В.
32Нагнетатель повітря – коротке замикання на масуПеревірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте, чи немає води всередині обігрівача на роз’ємах. Перевірте, щоб двигун обертався вільно. Перевірте підшипники. Перевірте опір електродвигуна вентилятора, який має бути близько 0,5 ом. Замінити мотор. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В.
33Нагнетатель повітря – немає обертання* Hydronic II. Див. код 30
34Нагнетатель повітря – коротке замикання на + або –* Hydronic II. Перевірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте, чи немає води всередині обігрівача на роз’ємах. 
35Котушка реле часткового навантаження – обрив
36Котушка реле часткового навантаження – замикання
37Не працює насос ОР* Hydronic II. Перевірте насос ОР подавши 12В, роз’єм В1 штирі 12 13 (Потужність макс 4 Ампера)
38Реле вентилятора автомобіля – обривЦей код не використовується Hydronic II. Перевірити проводку до реле на пошкодження або нещільне з’єднання роз’єму. Перевірити реле, від’єднайте 8-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 2 і 3. В залежності від типу реле, має бути близько 80 ом. Якщо понад 1000 ом перевірте опір котушки реле або замінити реле.
39Реле вентилятора автомобіля – замиканняЦей код не використовується Hydronic II. Перевірити проводку до реле на пошкодження або нещільне з’єднання роз’єму. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Зніміть реле, якщо код 038 відображається, замініть реле. Альтернативний метод: від’єднайте 8-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 2 і 3. В залежності від типу реле, має бути близько 80 ом. Якщо менше 20 ом видалити реле. Також, якщо опір дуже високий, замініть реле.
40Водяний електроклапан – замикання
41Насос ОР – обривПеревірити проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте опір водяного насоса, повернути вал від руки при перевірці. Відключіть 14-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між висновками 10 і 11. Точне опір невідомо, але зазвичай близько 0,5 ом. Якщо живити насос від 12V батареї без води, то тест повинен бути дуже короткий.
42Насос ОР – замиканняПеревірте проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень ізоляції. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Перевірте, чи працює насос без води. Перевірити розширювальний бачок рівня ОР. Від’єднайте роз’єм проводів насоса. Якщо потім показаний код помилки 041, замінити насос.
43Насос ОР – замикання на +Перевірте проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень ізоляції. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми.
47Дозуючий насос – замиканняВідключіть на насосі роз’єм, якщо відображається несправність 048, насос несправний. Якщо код 47 як і раніше відображається, перевірте проводку до насоса на коротке замикання. Найбільш імовірною причиною є механічне пошкодження ізоляції, де кабелі закріплені або неізольовані. Роз’єми на старих типах Eberspacher стосуються шасі. Перевірте витік води всередині водонагрівача і на роз’ємах.
48Дозуючий насос – перериванняРоз’єм насоса має погане з’єднання. Відключіть на насосі роз’єм і виміряйте опір насоса. Опір насоса повинен бути 10 ± 0,5 ом (24 в 36 ± 1,8 ом). Якщо не в нормі, перевірте з’єднання на відсутність корозії, замініть насос. Якщо насос в нормі, перевірте проводку до насоса. Виміряйте опір від роз’єму. Якщо немає тест стенду (насос може бути імпульсним від 12В), підключати та відключати від батареї, кожен раз він повинен гучно клацати. (Переконайтеся, що проводка насоса не підключена, перш ніж робити цей тест, інакше ви можете зіпсувати ЕБУ)
49Дозуючий насос – замикання на +Перевірити проводку паливного насоса на пошкодження ізоляції. Перевірте чи немає витоків води всередині водонагрівача і на роз’єми
50Блокування (багато спроб запуску)* Hydronic II – ЕБУ блокується після неодноразових спроб пуску без вироблення полум’я. Hydronic – ЕБУ блокується після 10 послідовних спроб запуску. Важливо визначити причину, перш ніж намагатися скинути помилку. Кожна спроба залишає незгоріле паливо. Він може бути розблокований за допомогою спеціального обладнання.
51Дефект датчика полум’я (полум’я при включенні)Опір датчика вище 1 274 ом при включенні. Відображається температура вище 70 градусів і працює вентилятор, щоб охолодити прилад. Якщо температура не опускається нижче 70 градусів протягом приблизно 4 хвилин відбувається аварійне відключення. Перевірте датчик полум’я. Відключіть 14-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 1 і 2. Якщо значення більше 1274 Ом замініть датчик.
52Немає запускуНемає полум’я при двох послідовних спробах запуску, датчик полум’я показує нижче 80°С. Це стандартна індикація несправності. Більшість опалювачів матиме цей код в пам’яті, як правило, їм можна знехтувати, так як ви вже будете знати, коли не вдалося запуститися, він вимикається без вироблення тепла.
53Зупинка полум’я в позиції макс. продуктивностіПолум’я згасло під час наддуву / потужність висока. Код несправності видаляється, якщо автоматичний перезапуск в нормі.
54Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивностіПолум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053
55Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивностіПолум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053
56Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивностіПолум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053
57Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивностіПолум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053
58Зупинка полум’я в позиції низької продуктивностіПолум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053
59* Hydronic II. Занадто швидке підвищення температури ОРПриберіть повітря з системи ОР. Перевірити датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R
60Датчик температури – обривПеревірте електропроводку датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірити датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Альтернатива: замкнути датчик (або контакти роз’єму на деяких моделях), якщо обігрівач потім показує код помилки 061 перевірити і замінити датчик. Якщо 060 як і раніше відображається, замініть ЕБУ.
61Датчик температури – замиканняПеревірити проводку датчика температури на пошкодження ізоляції. Перевірте чи немає витоків води всередині водонагрівача і на роз’єми. Перевірте датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо опір набагато нижче, замініть датчик.
62Потенціометр – переривання* Airtronic
Підігрівач отримав сигнал включення від контролера, але не може прочитати установку температури регулятора. Перевірити сірий / червоний провід на розрив або нещільне з’єднання. Для реостатного типу контролера відключіть С1 В1 і виміряйте опір між висновками B1 контакт 6 і контакт 7, елемент управління повинен регулювати від 1750 до 2180 ± 80 ом. Якщо вони в нормі-замінити ЕБУ, в іншому випадку (В1 і раніше відключений) вимірювати через реостат штирі з сірий / червоний і коричневий / білий дроти. Якщо є проблема, замінити контролер.
63Потенціометр – замикання* Airtronic
Код несправності вказує значення опору було менше, ніж 486 ом.
64Датчик полум’я – обривПеревірте дроти датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте датчик полум’я. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо значення багато більше, замініть датчик
65Датчик полум’я – замиканняПеревірте електропроводку датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте датчик полум’я. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо значення багато менше, замініть датчик
71Датчик перегріву – обривДатчик перегріву: значення температури виходить за допустимі межі. Перевірити опір датчика як в описі несправності 012. Перевірте проводку датчика на поломки і пошкодження.
72Датчик перегріву – замиканняДатчик перегріву: значення температури виходить за допустимі межі. Перевірити опір датчика як в описі несправності 012. Перевірте проводку датчика на поломки і пошкодження
73Датчик перегріву зафіксував швидке зростання температури
74Несправний блок управлінняВиявлена ​​несправність обладнання з граничного значенню перегріву, ЕБУ заблокований. Замінити ЕБУ
90Зовнішні перешкоди напруги / Зовнішнє скиданняСкидання ЕБУ через перешкоди. Перевіряти як при коді 099
91Внутрішнє скиданняЕБУ несправний
92Помилка ROMЕБУ несправний
93Помилка RAMЕБУ несправний
94Помилка EEPROMПомилка контрольної суми, ЕБУ несправний
95Невірний запис данихПомилка контрольної суми, ЕБУ несправний
96Внутрішній температурний датчик несправний / ECU занадто гарячийЕБУ несправний
97Внутрішня помилка пристроїЕБУ несправний
98Головне реле несправнеЕБУ несправний
99Занадто багато скидів ЕБУ, обігрівач заблокованоНапруга на короткий термін опускається нижче 5 – 6 вольт (для 12 вольт) або 7 – 8 вольт (на 24 вольта). Опалювач заблокований. Ця несправність може пошкодити ЕБУ. Перевірте +12 вольт і загальний дріт (0 вольт) від акумулятора на корозію в з’єднаннях. Перевірте запобіжник, перевірте клеми акумулятора, перевірте кабелі на наявність пошкоджень. Перевірте зарядний пристрій. Перевірити стан АКБ. При простій перевірці, напруга може відображатися нормально, навіть якщо акумулятор поганий. Знайдіть ясну причину, перш ніж намагатися скинути, ця несправність може привести до пошкодження ЕБУ.
255Оперативну пам’ять блоку управління стерто