Коди помилок Eberspacher
Код | Значення | Примітки |
---|---|---|
0 | Немає помилок | |
1 | Попередження: підвищена напруга живлення | |
2 | Попередження: знижена напруга живлення | |
4 | Попередження: вихідний сигнал нагнітача повітря | * Airtronic |
5 | Попередження: вихід системи запобігання викраденню | * Hydronic II тільки. Зазвичай не використовується, перевірте електричні роз’єми. |
9 | Обігрівач відключений системою ADR / TRS | a) * Hydronic II. ADR використовується тільки для транспортних засобів, що перевозять небезпечні матеріали. b) Код несправності 09 може бути помилковим кодом несправності. Код несправності 09 також може відображатися після того, як обігрівач відключений від живлення з вимикачем обігрівача в положенні ВКЛ. Типовою причиною є від’єднання роз’єму коли обігрівач не запустився і вимикач на котролері не перейшов в стан ВИКЛ. Помилка може бути виявлена за допомогою діагностичного приладу. Якщо помилка не стирається, то необхідно вимкнути живлення паливного насоса і запустити обігрівач 5 разів (в обігрівачі є 5 елементів пам’яті для зберігання помилок і дана помилка перезапише іншими). Якщо це не допомагає, замініть ECU. |
10 | Відключення: підвищена напруга | Напруга більш 16В безперервно протягом як мінімум 20 секунд (32В на 24В-опалювачі). * Hydronic II – 15В або 30В протягом 10 сек. Перевірте регулятор генератора або від’єднайте зарядний пристрій. Обігрівач 12В підключений до 24В батареї. |
11 | Відключення: знижена напруга | Напруга менше 10.5В як мінімум 20 секунд без перерви (21В на 24В-опалювачі). * Hydronic II – 10В і 20В відповідно. |
12 | Перегрів (поріг ПЗ) | Температура перегріву датчика перевищує 125 °С. Обігрівач може бути перезапущений шляхом виключення і подальшого включення знову. Це питання безпеки, так що не перезапускайте, якщо помилка буде продовжувати виникати. Перевірте всі шланги на наявність витоків ОР. Перевірте контур ОР на наявність повітря. Перевірити розширювальний бачок і рівень ОР. Перевірте зворотні клапани. Перевірити, чи немає засмічення в контурі ОР. Перевірте роботу насоса ОР. Перевірте, якщо встановлений термостат і зворотний клапан, що положення і напрямок правильний. Виміряти опір датчиків перегріву і температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R якщо значення набагато більші, замініть датчик. |
13 | Підвищення температури на датчику полум’я | * Airtronic Температура датчика полум’я занадто висока. Як перевірити, див. Код несправності 012. Перевірте датчика перегріву. |
14 | Велика різниця показань датчика полум’я і перегріву | Різниця температур між полум’ям і перегрів датчиків перевищує 25°С. Передумовою для цього коду несправності є те, що Hydronic працює і температура води на датчик перегріву досягла мінімум 80 ° C. Як перевірити, див. код несправності 012. |
15 | Блокування (багато помилок) | ЕБУ заблокований з міркувань безпеки. Обігрівач перегрівся більше ніж 10 разів поспіль. Важливо визначити причину перегріву, перш ніж намагатися скинути помилку. Це блокування є однією з серйозних проблем безпеки. Одна з причини несправностей див. код 12. Розблокування за допомогою відповідного діагностичного обладнання. |
17 | Перегрів (поріг датчика) | Температура перевищила 130°С, максимальне значення датчику перегріву. ЕБУ заблокований з міркувань безпеки. ЕБУ не зміг розпізнати перегрів код несправності 012. Висока температура могла пошкодити ЕБУ, якщо він не може бути розблокований за допомогою відповідного обладнання. Важливо визначити причину перегріву, перш ніж намагатися скинути. Це блокування є однією з серйозних проблем безпеки. Як перевірити, див. код несправності 012. |
18 | Штифт розжарювання – збільшено опір | |
19 | Недостатня енергія займання свічки напруження | * Hydronic II. Енергія вихідного сигналу менше потужності 2000 Вт. Перевірити свічку напруження і перевірити ЕБУ |
20 | Свічка розжарення – обрив | Перевірте, чи немає пошкоджених проводів. Перевірити опір свічки напруження, від 0.42 до 0,7 ом, у 24В свічки напруження 1.2 до 1.9 ом; точні вимірювання не потрібні для коду помилки 020. Для коду 021 необхідне використання точної вимірювальної техніки. Підключення до 12V батареї може зіпсувати свічку напруження. Включати тільки через запобіжник при тестуванні по 021 коду. Обережно, свічка розжарення буде світитися червоним і гаряча, якщо працює нормально. |
21 | Свічка розжарення – коротке замикання | Перевірити джгут на наявність пошкоджень. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Перевірити опір свічки напруження як у описі коду 020. |
22 | Свічка розжарення – коротке замикання на + | * Hydronic II. Перевірити джгут на наявність пошкоджень. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. |
23 | Свічка розжарення 2 – обрив | * Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 020 |
24 | Свічка розжарення 2 – коротке замикання | * Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 021 |
25 | Діагностичний провід- коротке замикання | * Hydronic II. Ця несправність може заважати діагностиці обладнання (використовує синій / білий дріт). Перевірте синій / білий-діагностичний дріт на наявність розривів або короткого замикання. |
26 | Свічка розжарення 2 – коротке замикання на + | * Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Перевірити як в описі коду 022 |
29 | Недостатня енергія займання свічки напруження 2 | * Hydronic II з 2-ма свічками напруження. Енергія вихідного сигналу менше потужності 2000 Вт. Див. код 019 |
30 | Нагнетатель повітря – немає обертання | Цей код не використовується Hydronic II. Перевірте, чи вільно обертається вентилятор. Перевірити проводку на наявність розривів, ослаблені з’єднання, дефекти ізоляції. Перевірити циркуляцію повітря, як вхідного, так і вихідного, перевірте на знос щітки і підшипники. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В. |
31 | Нагнетатель повітря – обрив | Перевірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте опір електродвигуна вентилятора. Опір повинен бути близько 0,5 ом, точність не критична для даного випробування. Повільно обертаючи вал рукою при перевірці може виявити несправні сегменти. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В. |
32 | Нагнетатель повітря – коротке замикання на масу | Перевірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте, чи немає води всередині обігрівача на роз’ємах. Перевірте, щоб двигун обертався вільно. Перевірте підшипники. Перевірте опір електродвигуна вентилятора, який має бути близько 0,5 ом. Замінити мотор. При тестуванні мотора використовувати 6 або 8В, а не 12В. |
33 | Нагнетатель повітря – немає обертання | * Hydronic II. Див. код 30 |
34 | Нагнетатель повітря – коротке замикання на + або – | * Hydronic II. Перевірити проводку на обриви або ослаблені з’єднання. Перевірте, чи немає води всередині обігрівача на роз’ємах. |
35 | Котушка реле часткового навантаження – обрив | |
36 | Котушка реле часткового навантаження – замикання | |
37 | Не працює насос ОР | * Hydronic II. Перевірте насос ОР подавши 12В, роз’єм В1 штирі 12 13 (Потужність макс 4 Ампера) |
38 | Реле вентилятора автомобіля – обрив | Цей код не використовується Hydronic II. Перевірити проводку до реле на пошкодження або нещільне з’єднання роз’єму. Перевірити реле, від’єднайте 8-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 2 і 3. В залежності від типу реле, має бути близько 80 ом. Якщо понад 1000 ом перевірте опір котушки реле або замінити реле. |
39 | Реле вентилятора автомобіля – замикання | Цей код не використовується Hydronic II. Перевірити проводку до реле на пошкодження або нещільне з’єднання роз’єму. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Зніміть реле, якщо код 038 відображається, замініть реле. Альтернативний метод: від’єднайте 8-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 2 і 3. В залежності від типу реле, має бути близько 80 ом. Якщо менше 20 ом видалити реле. Також, якщо опір дуже високий, замініть реле. |
40 | Водяний електроклапан – замикання | |
41 | Насос ОР – обрив | Перевірити проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте опір водяного насоса, повернути вал від руки при перевірці. Відключіть 14-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між висновками 10 і 11. Точне опір невідомо, але зазвичай близько 0,5 ом. Якщо живити насос від 12V батареї без води, то тест повинен бути дуже короткий. |
42 | Насос ОР – замикання | Перевірте проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень ізоляції. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. Перевірте, чи працює насос без води. Перевірити розширювальний бачок рівня ОР. Від’єднайте роз’єм проводів насоса. Якщо потім показаний код помилки 041, замінити насос. |
43 | Насос ОР – замикання на + | Перевірте проводку до водяного насосу на наявність пошкоджень ізоляції. Перевірте, чи немає витоків води всередині обігрівача на роз’єми. |
47 | Дозуючий насос – замикання | Відключіть на насосі роз’єм, якщо відображається несправність 048, насос несправний. Якщо код 47 як і раніше відображається, перевірте проводку до насоса на коротке замикання. Найбільш імовірною причиною є механічне пошкодження ізоляції, де кабелі закріплені або неізольовані. Роз’єми на старих типах Eberspacher стосуються шасі. Перевірте витік води всередині водонагрівача і на роз’ємах. |
48 | Дозуючий насос – переривання | Роз’єм насоса має погане з’єднання. Відключіть на насосі роз’єм і виміряйте опір насоса. Опір насоса повинен бути 10 ± 0,5 ом (24 в 36 ± 1,8 ом). Якщо не в нормі, перевірте з’єднання на відсутність корозії, замініть насос. Якщо насос в нормі, перевірте проводку до насоса. Виміряйте опір від роз’єму. Якщо немає тест стенду (насос може бути імпульсним від 12В), підключати та відключати від батареї, кожен раз він повинен гучно клацати. (Переконайтеся, що проводка насоса не підключена, перш ніж робити цей тест, інакше ви можете зіпсувати ЕБУ) |
49 | Дозуючий насос – замикання на + | Перевірити проводку паливного насоса на пошкодження ізоляції. Перевірте чи немає витоків води всередині водонагрівача і на роз’єми |
50 | Блокування (багато спроб запуску) | * Hydronic II – ЕБУ блокується після неодноразових спроб пуску без вироблення полум’я. Hydronic – ЕБУ блокується після 10 послідовних спроб запуску. Важливо визначити причину, перш ніж намагатися скинути помилку. Кожна спроба залишає незгоріле паливо. Він може бути розблокований за допомогою спеціального обладнання. |
51 | Дефект датчика полум’я (полум’я при включенні) | Опір датчика вище 1 274 ом при включенні. Відображається температура вище 70 градусів і працює вентилятор, щоб охолодити прилад. Якщо температура не опускається нижче 70 градусів протягом приблизно 4 хвилин відбувається аварійне відключення. Перевірте датчик полум’я. Відключіть 14-контактний роз’єм, вимірювання на роз’ємі з відключеним ЕБУ. Виміряйте опір між штирями 1 і 2. Якщо значення більше 1274 Ом замініть датчик. |
52 | Немає запуску | Немає полум’я при двох послідовних спробах запуску, датчик полум’я показує нижче 80°С. Це стандартна індикація несправності. Більшість опалювачів матиме цей код в пам’яті, як правило, їм можна знехтувати, так як ви вже будете знати, коли не вдалося запуститися, він вимикається без вироблення тепла. |
53 | Зупинка полум’я в позиції макс. продуктивності | Полум’я згасло під час наддуву / потужність висока. Код несправності видаляється, якщо автоматичний перезапуск в нормі. |
54 | Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивності | Полум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053 |
55 | Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивності | Полум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053 |
56 | Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивності | Полум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053 |
57 | Зупинка полум’я в позиції середньої продуктивності | Полум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053 |
58 | Зупинка полум’я в позиції низької продуктивності | Полум’я згасло під час роботи. Видалення несправності як 053 |
59 | * Hydronic II. Занадто швидке підвищення температури ОР | Приберіть повітря з системи ОР. Перевірити датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R |
60 | Датчик температури – обрив | Перевірте електропроводку датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірити датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Альтернатива: замкнути датчик (або контакти роз’єму на деяких моделях), якщо обігрівач потім показує код помилки 061 перевірити і замінити датчик. Якщо 060 як і раніше відображається, замініть ЕБУ. |
61 | Датчик температури – замикання | Перевірити проводку датчика температури на пошкодження ізоляції. Перевірте чи немає витоків води всередині водонагрівача і на роз’єми. Перевірте датчик температури. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо опір набагато нижче, замініть датчик. |
62 | Потенціометр – переривання | * Airtronic Підігрівач отримав сигнал включення від контролера, але не може прочитати установку температури регулятора. Перевірити сірий / червоний провід на розрив або нещільне з’єднання. Для реостатного типу контролера відключіть С1 В1 і виміряйте опір між висновками B1 контакт 6 і контакт 7, елемент управління повинен регулювати від 1750 до 2180 ± 80 ом. Якщо вони в нормі-замінити ЕБУ, в іншому випадку (В1 і раніше відключений) вимірювати через реостат штирі з сірий / червоний і коричневий / білий дроти. Якщо є проблема, замінити контролер. |
63 | Потенціометр – замикання | * Airtronic Код несправності вказує значення опору було менше, ніж 486 ом. |
64 | Датчик полум’я – обрив | Перевірте дроти датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте датчик полум’я. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо значення багато більше, замініть датчик |
65 | Датчик полум’я – замикання | Перевірте електропроводку датчика на наявність пошкоджень або розривів. Перевірте датчик полум’я. Опір близько 0°С 33К, 20°С 12К4, 50°С 3К6, 100°С 670R. Якщо значення багато менше, замініть датчик |
71 | Датчик перегріву – обрив | Датчик перегріву: значення температури виходить за допустимі межі. Перевірити опір датчика як в описі несправності 012. Перевірте проводку датчика на поломки і пошкодження. |
72 | Датчик перегріву – замикання | Датчик перегріву: значення температури виходить за допустимі межі. Перевірити опір датчика як в описі несправності 012. Перевірте проводку датчика на поломки і пошкодження |
73 | Датчик перегріву зафіксував швидке зростання температури | |
74 | Несправний блок управління | Виявлена несправність обладнання з граничного значенню перегріву, ЕБУ заблокований. Замінити ЕБУ |
90 | Зовнішні перешкоди напруги / Зовнішнє скидання | Скидання ЕБУ через перешкоди. Перевіряти як при коді 099 |
91 | Внутрішнє скидання | ЕБУ несправний |
92 | Помилка ROM | ЕБУ несправний |
93 | Помилка RAM | ЕБУ несправний |
94 | Помилка EEPROM | Помилка контрольної суми, ЕБУ несправний |
95 | Невірний запис даних | Помилка контрольної суми, ЕБУ несправний |
96 | Внутрішній температурний датчик несправний / ECU занадто гарячий | ЕБУ несправний |
97 | Внутрішня помилка пристрої | ЕБУ несправний |
98 | Головне реле несправне | ЕБУ несправний |
99 | Занадто багато скидів ЕБУ, обігрівач заблоковано | Напруга на короткий термін опускається нижче 5 – 6 вольт (для 12 вольт) або 7 – 8 вольт (на 24 вольта). Опалювач заблокований. Ця несправність може пошкодити ЕБУ. Перевірте +12 вольт і загальний дріт (0 вольт) від акумулятора на корозію в з’єднаннях. Перевірте запобіжник, перевірте клеми акумулятора, перевірте кабелі на наявність пошкоджень. Перевірте зарядний пристрій. Перевірити стан АКБ. При простій перевірці, напруга може відображатися нормально, навіть якщо акумулятор поганий. Знайдіть ясну причину, перш ніж намагатися скинути, ця несправність може привести до пошкодження ЕБУ. |
255 | Оперативну пам’ять блоку управління стерто |